lørdag den 31. december 2011

Finito Og Glædeligt Nytår

Sweateren er FÆRDIG og Året ligeså liiiige om lidt!


Jeg har strikket i SIRRI, et fantastisk færøsk garn ,på pind 7 , min favorit...her kan alle blive færdige.

Jeg har brugt 4 dukker blå C16 og 1 karrygul C3p-4

Garn og opskrift kan du få lige HER

Tjek om du har en rundpind 7 60 cm og 40 cm inden du går igang...jeg måtte lige vente et døgns td på en 7 40 cm og det er jo nærmest pinefuldt når man nu lige er så godt igang.

Du kan se samme sweater med firkløvermønster i vrang lige HER


Kære alle i blogland, jegønsker jer alle et glædeligt og dejligt år 2012 forude sender jer alle de bedste tanker.

TAK FOR ÅR 2011

KH

20 kommentarer:

Liv sagde ...

Hvor er den blevet fin - godt med det mere forenklede mønster!
Også godt nytår til dig og dine - må det blive glædeligt og fuld af kreativitet!
Kh. Liv

Eva sagde ...

Den er blevet utroligt flot!

Godt nytår og tak for mange inspirerende indlæg i 2011.

Lotten sagde ...

Oj, vad fin den blev! Vad duktig du är! Gott Nytt År vill jag önska dig med!

Danagonia sagde ...

Hvor er den blevet flot... Rigtig godt nytår til dig, også!

Helle sagde ...

flot strik trøje :)


og et godt nytår til jer :)

Trillemus sagde ...

Hvor er den bare blevet lækker og i flotte farver. Du er da super til at strikke mønster. Rigtig godt og kreativt nytår til dig og dine.

Kh Mette

Gaia Cunin sagde ...

flot flot flot!!!!!!!!

unikarina sagde ...

Hvor er din trøje blevet flot - er sikker på at du kommer til at bruge den rigtig meget.
Godt nytår til dig og dine...

Anne-Mettes Have sagde ...

Også et rigtig godt nytår til dig. Hvor blev din bluse fin.

Mange hilsner
Anne-Mette

RAV OG KRAT sagde ...

Lige på faldrebet, men super flot er den blevet. En godt nytår til dig og dine. Vi ses i 2012...knus

polkadotpeticoat sagde ...

so pretty...

Uldbegavet sagde ...

Den er da fin og enkel.
Godt nytår til dig og tak for din meget fine blog, som jeg følger med stor interesse.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Flot resultat, og skønne farver

Godt Nytår, Stine:)

Annchen sagde ...

Hvor er den blevet flot, Wenche!!
Rigtig godt nytår til dig..
KH Anne

Groovymama sagde ...

Hvor er den bare fantastisk!! Godt nytår til dig og dine.

kh
Trine

Louise sagde ...

Bare så flot! Rigtig godt nytår.

Trine - Søhesten sagde ...

Den er simpelthen så smuk!! Elsker de to kontrastfarver sammen! Mange tak for linksene :-) Godt Nytår :-)

Súnadóttir sagde ...

Sikke lækker den er! :)
Hvad synes du om Sirri garnet? Der er mange der spørger mig om det kradser, men det synes jeg egentlig ikke. Måske det er fordi jeg er færing og er vandt til uld?
Det var godt du ændrede mønsteret lidt, det er pænere sådan som du har lavet det :)

Godt nytår til dig også! :)

Du kan evt se min seneste sirri trøje her: http://sunadottir.blogspot.com/2011/12/sirri-bolschetrje.html

Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

Gaia Cunin sagde ...

Hej igen
Jeg leder efter opskriften men kan ikke finde den, kan du hjælpe?

Anonym sagde ...

hej sikke en flot trøje i sirri garn. ville høre hvor jeg kan finde opskriften. den er ikke hos tante grøn. venllig hilsen jette. hilde@youmail.dk